bensuokumus Bebeğim için diş fırçası ve diş macunu almak istiyorum sizler hangi marka kullanıyorsunuz ve bebeğiniz ne kadarlıkken fırçalamaya başladınız
organikirmik bensuokumus ilk dişleriyle beraber başladım ama 1 yaştan sonra florürlüye geçmemizi önerdi doktor ona hala geçemedim maalesef. Yerimi alayım burada
aybukesimsek bensuokumus 1 yaşında başladım şuan 21 aylık hergün 1 kere fırçalıyorum R.O.C.S baby elma püreli diş macunu ve fırça seti var ikili trendyolda onu kullanıyorum
aslikls bensuokumus ben ilk dişleri çıktığında fırça olarak nuk aldım 2 yaşa kadar Nuk kullandık rocslar kısa olduğu için arka dişler çıkınca erişim zor oluyor. Azı dişler çıkana kadar splat dondurmalı olan macunu sonra the humble co çilekli ve florürlü ona geçtim
erikarpuz organikirmik ilk dişi tamamen çıkınca mı başlamak gerekiyor ? doktor kontrolünde soracağım ama çok heyecanlandım dün ilk dişi göründü de 🥰
organikirmik erikarpuz ay inci gibi sıralansın inşallah 🧡 bence ne kadar erken başlarsanız o kadar iyi, maksat düzen oturtsun zaten. Ek gıdaya başladıysa da ki başlamışsınız gördüm katı gıdalarla beraber fırçalamak daha uygun oluyor 😌
aslikls aslikls 2 yaştan sonra oral b elektronik fırçaya geçtik hatta ikinci çocuğum 18 aylık gibi geçti elektronik fırçaya
bensuokumus aslikls benim bebeğimde 14 aylık azı dişi patlamak üzere o zaman uzun saplı almak daha mantıklı olur sanırım
canmanayvesuyu bensuokumus haftada 2-3 florürlüyle onun dışında florürsüzle fırçalıyoruz fırça da Rocs kullanmıştık şimdiye kadar yeni sensodyne aldım 3 ayda 1 değiştiriyorum fırçasını