İki ay 20 günlük bebeğim var yere koyduğumda deli gibi ağlıyor kucağımda yatırdığımda bile ağlıyor sürekli kucağımda dik durmak istiyor dışarı çıktığımda sadece gündüzleri uyuyor yine dedışarıda da huysuzluk yapıyor gazi yok kucağımda taşımaktan perişan oldum sizin bebeklerinizi de böyle mi ya da bu aylar böyle mi geçiyor