Merhaba! Kızlar başından berı kabızlık ve aşırı gaz sorunumuz var denemedıgım kalmadı ama yok çocuk 32 aylık ve büyük abdestını yaparken zorlanıyor ağlıyor lağman ve fitil harıcı deneyıp faydasını gördüğünüz ne var Allah aşkına tecrubelı anneler destegınıze ıhtıyacım var Erik puresı zeytınyag kayısı suyu denedım ıkı tane şurup kullandım kabızlık için çocuk sureklı ıkınıyor ama yapmıyor lütfen benı yonlendırın