Merhaba arkadaşlar. Benim bebeğim hiç durmuyor .ek gıd hazırlamama bile izin vermiyor . Hadi hazırladım yedirken kıyamet kopuyor. Yemek istediği için heyecanlanıyor. Sürekli yürümek istiyor ,oturmak istemiyor . Aynı zamanda kucağımda durma istiyor . Üstten 2 diş çıkarıyoruz . Alttan 2 dişimizde var zaten . Hiç durmuyor çok yoruldum. Tuvalete gidemiyorum. Uyumuyor da . Ağlamayı da öğrendi bağırıp ağlıyor . Geçer mi bu durum . Afedersiniz 2. Çocuk düşünüyordum belli süre sonra şuanda vazgeçtim . Oyalayamıyorum artık bütün her şeyi kullandım