buseliiiiii Bebeğim 4.5 aylık ayağında çorap varken değilde genelde çıplak ayak kaldığında ayakları terliyo. Elleri de terliyo ama ayakları bariz bi şekilde terliyo yaşayan var mı ? Önerisi olan ?
simseklivekalpli buseliiiiii ayaklarini farketmedim ama oğlumun da eli aşırı terler. Doktor baktı bi sıkıntı göremedi
mslozen buseliiiiii merhabalar ayjı durumu yasıyorum 5 aylık. Çorabı cıkardıgımda ayaklar su gıbı terlıyor. Ama soğuk. Ellerı de boyle. Dr a götürmeyen bır sıteye bakayıö dedım. Normal mı gerçekten bu durum?