Tazeannecik35 bizimde 3 yaşta benzer şikayetlerle başladı durumumuz. 6,5 yaşında benim oğlum inanı bu zamana kadar başvurmadığım hiçbir yol yok. Bizde de dürtüsellik fazla. Oğlumda maalesef arkadaşları tarafından dışlanıyor çünkü sürekli koşmak istiyor. Bağırınca duruyor çünkü beyin bir saatten sonra ona kodlanıyor ses yükselince durmalıyım. Bizde aynı durumdayız. Yaşı daha küçük ilaç vereceğini sanmam 6 yaştan önce çoğu vermiyor. Tavsiye edebileceğim Sitikolin olabilir,çeşitli spor dallarına yazdırın biz onlardan çok fayda gördük. Oğlum jimnastiğe gitti bir sür. Şuan yüzme,futbol ve muay thai’ye gidiyor bir tık daha iyi durumda ama ilaca da tamamen karşı değilim açıkçası çünkü yaş büyüdükçe sorun azalmıyor artıyor maalesef. 1. Sınıf benim oğlum var okuldan inanılmaz şikayet alıyoruz 😔