Moms44 Arkadaslar merhba. Hamileyim ve sağ göğsümün hemen altı karacigerin olduugu bölge cok agrıyor iğne batması gibi oluyor. Varmı bu durumu yasayan??
Moms44 3kedili2bebekli ama safra değerlerim normal cıkmıstı hic dayanamıorum etimi kesiorlae gibi bir ağrı
3kedili2bebekli Moms44 ne zaman normal çıkmıştı benim başta hiç bir şey yokken 16. Haftada çamurlasma başlamıştı cidden çok çok kotu bir ağrı
pera_lacin Aynı durum bende de vardı ama ağrı ile beraber sanki sürekli tuvaletim varmış gibi hissediyordum gittiğim de kesik kesik oluyodu, doktora gittiğim de böbrek büyümesi demişti belki öyle bişey olabilir 🙏
Moms44 3kedili2bebekli yani en basta bakılmıştı bidaha bakılmadı. Dayanılcak gibi degil cok sızlama var içten doktoru aradım bakalm gel diyor
aybars_mom Moms44 merhaba benim ilk gebeliğimde böyle bir ağrı olmuştu son haftalara doğru. Preklamsi belirtilerinden biri bu da. Doktoruna söyle. Tansiyonun nasıl ? Bebek baskı yapıyorda olabilir ama her ihtimali düşünmek lazım 😊