[silindi] Hanımlar merhaba bebeğim 4 ay 20 günlük ve geceleri çok sık uyanıyor sanırım 4. Ayda olan uyku gerilemesi dedikleri durumu yaşıyoruz ne zaman bitiyor acaba bu durum ya da bitiriyor mu ? 😕