Kızlar selamlar
Uzun zamandır uygulamaya girmiyordum… nasıl gidiyor annelik bazen bana çok ağır geliyor herhalde dünyanın en zor şeyi apartman dairesinde bir çocuk büyütmeye çalışmak. Akran görmediği için ne kadar uğraşsamda konuşturamadım dil terapisine başladık, zaten babalar akşamdan akşama eve geliyor. Televizyon izlemesin diye günün 4.5 saati parktayız dışarı çıkmadan ev işlerini bitirmeye çalışıyorum ve gün sonunda hala enerjisi bitmemiş oluyor .. zor zanaat annelik canları sağ olsun..