Hanımlar merhaba, 6 aylık bir bebeğim var durup dururken emzik emmeyi bıraktı beni emzik olarak kullanıyor, asla emmiyor daha önce böyle değildi emzikle arası gayet iyiydi ne oldu da böyle oldu anlamadım, normalde sevinmem gereken bir şey biliyorum fakat desteksiz bebek büyütüyorum, emzik benim için hayat kurtarıcı birşeydi, şimdi memeden ayrıldığı anda ağlıyor, ne yapsam tekrar alışır, bu durumu yaşayan var mı.