plna1 Merhaba ek gıdaya başlayan bebeğim için mama sandalyesi arayışım var siz hangi markaları kullanıyorsunuz? Memnun musunuz? Ne önerirsiniz?
bsr9 plna1 plna1 üç gun once mamalove aldık çok memnun kaldim. Oğlum 6 aylik oldu, oturur oturmaz aşırı mutlu oldu. Sürekli ana kucağındaydi artik mama sandalyesinde oturuyor. Kalitesi, konforu, dayanıklı yapısı, kademeleri, rengi falan cok hoşuma gitti.