gamzealev Bebeğimde pişik meydana gelmişti bez markasını değiştirdim ıslak mendil kullanımını bıraktım temizleme pamuğu kullanıyorum hamazinc krem kullanıyorum Dr götürdüm ama geçmedi ondan öncesinde zaten bepanthol baby kullanıyordum ama geçmedi daha da yayıldı . Soyulmalar oldu internetten araştırıp fotoğraf atınca mantarlı pişik olarak söyledi. Başına böyle bir şey gelen var mı ne kullandınız şuan acile götürmek istemiyorum anlamazlar. Sabahı da beklemek istemiyorum
lAmMelodi gamzealev Sık sık yıkayıp havalandırın.Ben bepantol baby memnun kalmıştım her bebeğin cildi farklı ama.Uste çıksın.
evolution gamzealev başıma hiç gelmedi ama daha önce forumda gezinirken trosyd merhem sürenler olduğunu okumuştum. Oda mantar için bir merhem. Araştırın bi doktora danışarak deneyebilirsiniz🌸 Bu arada bizim doktorumuz sık yıkamayın demişti. Özellikle kaka yoksa yıkamayın demişti. Islak mendili ise sadece çiş yaptıysa kullanmaya bile gerek yok demişti. Yıkamak oranın florasını bozuyırmuş.
ketentohumu gamzealev soyulmalı kızarıklık olduğu zaman aile hekimi travazol krem yazmıştı bebeğim için bi danışabilirsiniz
gamzealev Sık sık yıkamaya gayret gösteriyorum ama evim de şuan ısınma problemi var üşütmesin diye her alt değişiminde yıkayamıyorum. Havalandırıyorum ama
gamzealev Şimdi bir çocuk doktoru ile görüştük mycozinc önerdi alıp başlayacam inşallah bir an önce düzelir bez konusunda çok hassas olmama rağmen nasıl böyle bir şey oldu anlamadım aklıma tek gelen şey iki gündür ıslak mendili yıkayıp kullanıyorum bir de üşütmesin diye iki kat giydiriyorum
gamzealev ketentohumu ayından dolayı önermedi sordum Travazol için . Mycozinc krem önerdi aldık şimdi uyanmasını bekliyorum sürmek için
ketentohumu gamzealev ayy benim bebişim daha 3 haftalık filandı o zaman. her hekim farklı fsrklı öneriyo demek ki
hellomy99 gamzealev tam bir ay uğraştık mantarlı piştikle travazolu doktor yazmıştı beş gün sabah akşam sürdük beş gün sonra bırakın dedi doktor arkasından hamazinc sürmeye başladık şuan daha iyi günlük rutinde de sudocrem,Bepanthol baby ve hametan (mavi) kullanıyoruz ama mantarın en iyi yöntemi sürekli açık tutmak e bebekte alt açma örtüleri satılıyor onu serin altına çıkarın bezi yarım saat kırk dakika açık kalsın çiş kaka yaparsa yenisini serersiniz bol bol havalandırın ve yumuşak bezle muhakkak kurulayın bez değiştirdikten sonra çünkü mantar nemde daha çok artıyor ne kadar altı açık havalanırsa o kadar hızlı geçer
muko03 gamzealev benimde kızım 3 aylıkken olmuştu çok kötüydü ciğer gibiydi ben bol bol tüp Arko krem sürdüm o geçirdi
gamzealev ketentohumu aynen hepsi farklı bir şey söylüyor bugün yine bir çocuk doktoru ile görüştüm o da farklı bir krem söyledi ama dün başladığım için ben mycozinc e devam edecem
MAannesi gamzealev benımde 3 aylık kızım onunda. Pisliği çoktu ve geçmiyordu çocuk doktoru sarı kantaron yağı önerdi kullandım ıyı geldı deneye bılırsınız
gamzealev MAannesi sarı kantoron yağını biz kendimiz yapıyoruz doğal olarak ben kullandım ama şiddetli ağlayınca yaktı sandım bir daha da sürmedim. Doğumdan önce pişik olmasın sürekli kullanırım diye hazırlamıştım bende ama dediğim gibi ağlayınca bir daha da kullanamadım korktum
mutlupanda gamzealev Bepantol pişigi tedavi etmez oluşumunu engeller bizde mantar yaşadık 8-9 ay civarıydı Tirosit kullandık hemen geçti bezini sık sık değiştirdim prima kullanmaya başladık bu sürecte
gunestuggce gamzealev travazol ve hamazinc kremi karıştırıp sürmüştük biz, uzun süre kullanmamak gerekiyor, şiddetli pişik hatta mantarsa çoğu kremi denedim işe yaramıyor. Hemen iyileşiyor aklınızda olsun, ilk aylarda kullandık bu arada.