agztlk Bebeğim 4 aylık sağlık ocagının verdiği damlayı kullanıyorum 3 4 gündür 7 kilo 6 damla veriyorum fakat bugün kakasında nokta nokta kırmızılıklar farkettim ve kusmuğunda koyu kırmızı kahveye dönük lekeler vardı bu durumu yaşayan var mı
deniz255 agztlk yan etki yapmış maalesef. Doktorla görüşüp başka ilaç denemeniz lazım. Bu ilacı kullanmayın daha
Fatmaaguvn agztlk aynı şeyi yaşadık kakasinda küçük küçük kırmızı noktaciklar vardı 3 gün gözlemledim değişiklik olmayınca damlayı kestim.2 gündür vermiyorum kakasını normale döndü ama yerine ne kullanacağım bilmiyorum kontrolümuz de yok siz ne yapmayı dusunuyorsunuz
agztlk Fatmaaguvn yanıtınızı yeni gördüm kusura bakmayın bende sizin gibi vermeyi kestim tekrarlamadı doktorumuza mesaj attım sıkıntı değil dedi ama içime sinmedi 5. Ay kontrolümüz var o zaman tekrardan danışıcam farklı bir marka almayı düşünüyorum şimdilik kullanmıyorum sadece d vitamini o da ocean marka
Fatmaaguvn agztlk ben ocean mikrofer başladım bi problem yaşamadım çok şükür tekrar geçmiş olsun sizede