Merhaba arkadaşlar kızım 8 gün sonra 4 aylık olucak sadece 1 ay anne sütü aldı Aptamil pronutra mama verdi doktor kullanıyorum ama hep kusuyor doktor reflü olabilir dedi reflü şurubu verdi ama değişen birşey yok mama kusturuyor sanırım Bebelac Gold nasıl sizce