hghg Kızlar emzirirken saç boyatan var mı sütten bebeğe geçer mi bi zararı olur mu bilen var mı ? Dip boyası falan yaptıracağım da bebeğime zarar verir mi acaba ben emin olamadım
gnsmm hghg sürekli boyuyorum deriden kana kandan süte geçme ihtimali çok çok az doktorum sık aralıklarla boyatma yeterli dedi bi de ben evde kendim boyuyorum geceleri emzirmenin sık olmadığı zamanlarda en az 3-4saat geçmiş oluyor
hghg gnsmm diplerime açıcı falan yapacağım bende sonra boya o yüzden korktum biraz zararı olur mı diye bende hamileyken hamile olduğumu bilmeden saç boyatmıştım aslında şükür bir şey olmadı da
gnsmm hghg ben de sarıya boyuyorum açıcı ile uzun aralıklı bir emzirme saatine denk getiril yaparsanız sorun olacağını düşünmüyorum tabiki anne sizsiniz nasıl rahat edeceksenizzz
ayaznannesi hghg ben yaptım bir zararı olmadı ama boyayı alırken natürel olmasına dikkat ettim ve balkonda yaptım solumamak için