Canlarım kızım 3 yaşına girecek 1 ay sonra
6 gün önce yani salı günü egitime başladık
Salı günü hep kaçırdı sadece 3 kere tuvalete yaptık
Çarşamba günü üç dort kere kaçırdı hep tuvalete yaptık
Perşembe günü hep tuvalete yaptık kaçırma sifir sadece kakasını kaçırdı kabız olmuş
Cuma cumartesi de hiç kaçırma olmadı
Sadece kendisi söylemiyor ben goturursem yapıyor
Dün kakasini yapmadı kabizdi ağladı baya cis yapma süresi de uzadı 3 4 saatte götürünce anca yapiyodu bugün doktora gittim ilaç yazdırdım
Şuan en son 4 de çişini yaptı 3 saat sürdü
Yani normal mi kaka cis mi tutuyor anlamadim