Merhaba normalde kızım gündüz uyur gece uyumazdı dün gece 12.30 gibi yattı sabah 7 e kadar hiç uyanmadı ben kendim beşikten alıp emzirdim yerine koydum yine uyanmadı uyandırmak için 10 dk uğrastık zor bela uyandırdık yine uyudu öğlene kadar ne yapsam zorla gözünü açıyo başına böyle birşey gelen var mı acaba endiselenmeye basladım normalde bu kadar uzun uyumazdı