Merhabalar 34 günlük lohusayım, sezaryen doğum yaptım fakat geçen pazartesi doktoruma yazdım kanamam geçmedi azalmıştı arttı diye bana regli olmuşsun dedi, 9 gün oldu bugün sanki daha da arttı kanamam. Bir pedi dolduracak kadar değil ama insan endişeleniyor. Böyle bir şey yaşayan var mı?