Kızlar meraba
bebişim 2,5 aylık gayet güzel uyyodu. Son bi haftadır akşamları özellikle kıpır kıpır sürekli uyyamıyor kıpraşmaktan yarım kundak yaptım yine kollarını çıkarmak için savasırken uyyamıyor. Neden olur bu yaa tecrübesi bilgisi olan var Mı?