kabakcekirdegi kargocu beni aramadan benden teslimat kodu almadan kafasına göre kargomu evimin karşısındaki bir yere bırakmış ve kargomu başka biri almış muhtemelen çünkü kayıp kargom ortada yok ne yapabilirim bu konuda başına gelen var mı
[silindi] kabakcekirdegi başka biri aldıysa geri gelmez diye düşünüyorum ama firmayı arayıp kuryeyi şikayet edebilirsiniz en azından
somurtkansirin kabakcekirdegi bir kere bizim binayada öyle bir kargo bıraktılar bir aya yakın kaldı alan olmayınca çöpe attılar. Firmayı arayıp bölgenize gelen kargocuyla iletişime geçin bıraktığı yerde kimse almadıysa belki bir ihtimal şansınızı denersiniz
surprizbebe kabakcekirdegi eğer trendyol falansa teslim almadığınıza dair alışveriş sitesinden kayıt oluşturun canlı destek ile görüşüp. Değilse de önce satın aldığınız yer ile iletişime geçin yine
aynuruygar kabakcekirdegi kargo firmasını arayıp şikayet oluşturun. Teslimat kodunu girmediyse kargo kuryenin üzerinde kalmış demektir. Zararınızı karşılamak zorundalar
kabakcekirdegi bebikomomyy gceysu gg3848 Asyaveannesi04 [silindi] ay_adengunes somurtkansirin Firmayla falan irtibata geçtim sonra adam beni geri aradı kodu istedi söylemedim sonra abla buradaymış bırakmamışız dedi bende gidip aldım tekrar 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
ay_adengunes kabakcekirdegi komşumun başına geldi geçen ay. Kargoyu yan binada şu kişiye teslim ettik dediler, herkese sorduk kimse almamış. Komşum şikayet etti firmaya, kargoyu getirdiler 1 hafta sonra
Asyaveannesi04 kabakcekirdegi hangi kargo firmasıysa hemen şikayet oluşturun ve firmayla iletişime geçin derim, bende ebebekten aldığım bir ürün kaybolmuştu paramı iade ettiler
gg3848 kabakcekirdegi ürünü nereden almıştınız yetkili firmayı arayıp durumu anlatabilirsiniz sizden kod almadığı için yüksek ihtimalle zararınızı karşılarlar
bebikomomyy kabakcekirdegi kargo firmasını arayıp şikayetinizi söyleyin sizden onay kodu isterlerse sakın söylemeyin ben o hataya düştüm sonra sisteme ben teslim sırasında onay kodu istedim gibi düştüler. Ben yinede peşini bırakmadım ve zararımı karşıladılar