sarp_ftm Merhaba, 1 aylık bebeğimde yeni konak oluşmaya başladı. Çoğu kişi Mustela önermiş, normal Mustela mı acaba önerilen yoksa alerjik ciltler için olan Mustela stelatopia mı ?
bulutlarinsesi alciincidaci 3 aydayız hala duruyor. Zeytinyağı diyen çok ama bebekler dokunabiliyormuş cesaret edemedim. Bebe yağı yaş sgindistan cevizi yapı diyorlar ama döktüm henüz birşey kullanma dedi konak şampuanları varmış birde