29 haftalık rahım agzı kısalması 4 cm açıklık ile yatış oldu hastane ye (ablama) . Bır haftadır yatıyor. Sancı kasılma yok. Yarın çıkacak denıldı. Şimdi tekrar doktor gelmiş. Bu sefer cuma demiş. 10 gün olacak cumaya kadar yatarsa. Neden uzatıldı böyle bılen yaşayan var mı