Şimdi kızlar benim evim 4+1 büyük önü açık cadde üzerinde bir ev ama masraflı şimdi kadın üç aydır ilanda kadın bugün arıyor diyor 3ten yukarı veren yok artık satın ilan başına para veriyorum diyor satmazsaniz vazgeçersiniz zararımi ödersiniz diyor ben daha önce de emlakçı ile çalıştım böyle birşey görmedim satmazsaniz zararımi karşılayın diye birşey duymadım hiç yani emlakçı aradı kocamla da atistik vurdu kapıyı gitti sen bu emlakciyi çıkardın bize dedi bide hiç sözleşme falan imzalamadim ben ev ile ilgili bilen varsa birşey desin ya