maggie bebeğimin topuk kanında tsh değeri yüksek çıktığı için endokrine yönlendirildik. Orda alınan kanda da yüksek çıkınca ilaca başlatıldı. Benim herhangi bir sorunum yok, ilaç hiç kullanmadım değerlerim normal. Ama malesef bebeğimde doğuştan tiroid hormonu eksikliği çıktı. Umarım en kısa zamanda bırakırız 🙏🏻 dua edin. Allahım sizin evladınıza da şifalar versin, rabbim onları bize bağışlasın, sağlık afiyet versin.