mitolojiii_ Sabah kahvaltı genelde karışım omlet yaparım 1 yumurtadan bitirir yanında salatalık,peynir vs yer.
Öğlen çorba içiriyorum.
Ara öğünde meyve varsa meyve ,kek varsa kek tarzi şeyler yiyor.
Akşamda pilav yanına bizim yemeğimiz neyse ondan yiyor.2 günde bir mutlaka köfte yada kırmızı et yediriyorum yanında. Sütü de gece uykusuna geçmeden önce içiriyorum genelde bebeğim 16 aylık gündüz emzirmesini bıraktım gece uyandığında 1ya da2 kere emiyor.