Tubanurrr Doktora gittim kan verdim bir sorun yok, ultrasonda perdeyi de goremiyorlar zaten bir tane doktor tek görmüştü. Rahim filmi çekil diyorlar. Eşimde varikosel vardı ilk hamilelikten önce doktora gitmişti degerleei iyiydi ama yine de doktor ilaç vermişti ondan sonra olmuştu diye hatırlıyorum. Sanırım eşimin yine gitmesi gerek