Ya yemin ederim artık kafayı yemek üzereyim çok az kaldı. 3 aylık bebeğim var en başından beri sıfır destekle büyütüyorum 1 aya yakın sağ memeyi reddediyor sol memeyi emzirirken ki pozisyondayken emiyor bide yatırıp yanına yatınca emiyor ama dünden beri sol memeyi almıyor memeyi açtığım an kucağıma emzirme pozisyonuna aldığım an ağlamaya başlıyor kendini geriye atıyor ve 2 gündür aşırı derecede kucak istiyor kucakta dik tutup gezdiricez asla yatmak istemiyor dünden beri sadece uyku sersemi emiyor uyanıkken kıyameti kopartıyor artık tükendim omuzum belim koptu kafayı sıyırmak üzereyim atak mıdır başka bir şey mi bilmiyorum ama ben delirmek üzereyim yani en sonunda vericem mamayı kesicem memeyi o raddeye geldim lütfen bana akıl verin daha önce bu durumu yaşayan oldu mu aranızda bebeğim 3 ay 4 günlük bu arada aç olduğunu da biliyorum ona rağmen emmiyor ancak uyku sersemiyken çok iştahlı emiyor