babybebito benim oğlumda 14 aylık yürümüyor doktor 18 aya kadar normal dedi bende geç 15 aylıkken yürümüşüm takmıyorum o yüzden, biz ellerinden tutarsak kalkıyor ve basıyor. Emeklemeye yeni başladı. Dönerek istediği yere gidiyordu cünkü. Nesnelere uzanır. Parmağıyla İşaret ederek bir şeyleri ister ve gösterir. Baybay, alkış, gelgel bunlar çok uzun zamandır var. Müzik duyduğunda dans ediyor. Komutları çok güzel alıyor, al ver yapıyor, her şeyi anlıyor. Anlamlı kelimeleri daha yeni başladı şuan 3 kelimesi var al, baba ve mama anlamlı söylüyor