bebikoluturtle İlk bebeğim kızlar 12 aylık olucak haftaya uyurken terliyo artık cam falanda açık izmirde yaşıyorum havalar baya ısındı kısa kollu giydirmelimiyim artık
feyzanuur bebikoluturtle serin olmadığı sürece giyilebilir artık. ben yanımda müslin bez taşıyorum eğer terleyecek gibi olursa sırtına koyuyorum. sırttan terletip üşüyünce hasta oluyolar zaten
beybitolat bebikoluturtle gece uyurken baha karşı hala soğuk ama üşür bence. Gündüzde ben hala kısa kollu değilde ince badi ile çıkarıyorum
bebikoluturtle myangelson 😅bizim burda böyle geceleri bende klima açıyorum ama kızım zaten doğduğundan beri terleyen bi bebekti gündüzde böyle ısınınca dedim artık kısalara geçsekmi ama bilemedimde
myangelson bebikoluturtle ay yaz gelmis oralara gercekten buralara da gelsin artık çocukla dışarıya çıkayım ya 😅😅 ama bilemedim ya bence bebek için erken olur gibi biraz daha dursun bence
feyzanuur bebikoluturtle evet küçükken hep kafadan terliyolar🥲 işte terledikçe kuru tutun sıkıntı olmaz inşallah😊
bebikoluturtle beybitolat gece uzun yatırıyom zaten ama sadece kafası terlemeye başladı iki gündür vücudu normal terlemiyo ama kafası ıslanıyo
hindilisalam 11 aylık aşşşırı terliyor gece bir nebze serin olduğu için ince uzun kollu zıbın giydiriyorum üstünü örtmüyorum gündüz zaten atletle geziyor evde😂
hindilisalam bebikoluturtle sıcak olduğunda 25-26 derecelere çıkıyor maalesef. Normalde 22-23 bandında tutmaya çalışıyoruz ama işte. Klima taktırdık daha yeni şimdiden de açmayalım diyoruz😂
beyzzsenturkk_ bebikoluturtle o doğduğundan beri yarı çıplak zaten. ev kaç derece bilmiyorum ama havalar çoktan ısındı zaten vücudunun soğuk olması üşüdüğü anlamına gelmiyor gündüz de atlet boxerla geziyor evde