Ben de aynı durumu ilk bebeğim de ve ikinci Bebeğimde de yaşadım ilk Bebeğimde fototerapi aldık geçmedi tekrar yatırdılar mama ve anne sütü alıyordu çok stresli bir süreçti gerçekten. Diğer annelerin yazdığı gönderileri de okuyunca biraz olsun rahatladım Şimdi ikinci Bebeğimde de 25 günlük hala sarı gözleri. Doğumdan sonra yapılan Hepatit B ve K vitaminin de yan etkisi olduğunu söylemişti biri sarılığı uzatıyormuş Çünkü sebepsiz bir şekilde niye uzasın ki sarılık güzelce emip tuvaletini yapıyorsa bebek 🤔