perla_ olacağından oluyor ya benim bebeğim 12 ay boyunca hiçbir gün çıkmadı olmadı iki üç gün ben rahatsız gibiydim çikmak istemedik evde hastalık bulduk 1 haftayı hastanede geçirdik olacağından oluyor ateş olmuyor dediler de yinede dikkatli olmakta fayda var vucudu da öyle kırmıyomus sadece öksürük fazla oluyormuş