Sizler ne zaman 2-3 saatte bir beslemeyi bıraktınız? Şuan 25. günümüzdeyiz, annem çok ısrar ediyor uyuyan çocuğu uyandırma büyümez diyor. Kilo alımı iyi şuanda. kendi haline bırakınca 3 saat uyudu. ama erken olduğunu düşünüyorum ben bilmiyorum. diğer türlü çocuğun kendi oluşturdığu uyku düzenini bozarsın diyor. sizler nasıl yaptınız?