haticeysr0 böyle diyorsunuz ama benim bebeğim alerjik biz kakadan anladık çoğu anne bilemeye biliyor bu durumu bence takipli gitmek önemli
Biz de 5 aylık olduk doktorumuz 5,5 da başlayalım kilomuz iyi dedi üç gün kuralına kesin uyun dedi şuan her şey yapay ve alerji olmayan şeylere bile alerji çıkıyor o yüzden 3 gün kuralına uymak önemli