Oğlum 5 buçuk aylık şuan. Doğar doğmaz avent soothie emzik verdim tuttu hemen ama sadece uykuya geçişte falan veriyordum. 3 aylık gibi bıraktı ondan sonra aventin damaklısını ve bi emzik daha denedim tutmadı bende çok zorlamadım ama şuan uykuya geçişlerde çok zorlanıyorum emzik tutsa çok iyi olacak. Sizce şuan emzik alıp denemeli miyim? Emzik öneriniz var mı?