Elif337798 Ne iyi gelir kırılmıştı şimdi de çok ağrıyor çekilecekti intihap olmuş denince kaldı ilaç kullandım gene aynı geçmiyor fırçalıyorum ama çok ağrıyor şuanda her şeye açığım
asilazmazbalkokmaz Elif337798 Eşimde iki hafta çekti. Apseden dolayı çekemediler. Sabah akşam iğne vurulmaya gitti bir hafta birde 12 gün antibiyotik kullandı. Doktor öyle bir tedavi uyguladı yani. Cumartesi günü çektilerde kurtuldu. Bir diş doktoruna görünün 🙂
serra0 Elif337798 mutlaka kullan 2-3 saatte olsa rahatlarsın onun dışında hiç bir şey iyi gelmiyor maalesef