Bebeğim bugün tam 2,5 aylık oldu. Ama ellerini ağzına götürme yok, salya yok, durup dururken çığlık falan da atmıyor. Yüzlere bakıp gülümsüyor, agu falan diyor, oyuncaklara eliyle çarpıyor defalaraca(bilinçli değil tabi bence), birkaç kez ellerini gözünün önünde döndürüp bakarken yakaladım. Gelişimsel olarak geride miyiz? Endişe etmeli miyim?