Kızlar bi sorum var. Benim 5 yaşında bir oğlum var ve geçen sene 2. Çocuk istemiyle doktora başvurdum genel bi muane yaptırmak için ve orda polikistik over olduğumu öğrendim ondan sonra düzenli değil ama bir iki kes bi deneme oldu tutmadı. Adetlerimin arası genelde çok fazladır ama bu bi kaç aydır düzeldi sayılırdı 2 aydır tekrardan sadece 3 4 gecikmeli olmaha başladı. Asıl soruma gelirsek son adet tarihim mart 17 yine 4 gün gecikmeli oldugum bir aydı ve nisan 11 ve 15 i arası 2 kere bi deneme oldu adetimde nisan 18 gözüküyor henüz olmadım adete bu kadar yakın günlerde gebelik olan benimle aynı durumu yaşıyan varmı??