Bu şekilde çok bilmiş gibi akıl verenleri anlamıyorum hangimiz daha iyi anne onu mu kapışıyorlar? Herkes farklı süreçlerden geçiyor evet annelik yorucu ve annelerin de dinlenmeye ihtiyacı var .Bu yüzden canınızı sıkmayın.Başta benim bebeğimde beşikte uyuyordu daha çok uyumuyordu sürekli sallıyordum yeterki o uyusun diye ben uyuyamıyordum desteksiz büyütmek zor.1. Ayından sonra yanıma aldım beraber yatıyoruz emzirdikten sonra reflü yatağına koyuyorum başka yerde de uyumuyor gündüz de ana kucağında kısa uykular yapıyor şuan 2.5 aylık gece 2-3 kez anca uyanıyor ve hiç pişman değilim her bebeğin alışkanlığı isteği farklı oluyor.Sürekli bir şeylere alışmasın derdinden çok sıkıldım şuan çok küçükler ve bizim kokumuzu aramaları çok normal geliyor bana