sebur Kızlar kaç çeşit sütyen aldım yok sonu facia resmen üzerimde durmuyor kayıyor bir garip. Hangi marka önerirsiniz bıktım artık üstümde hep çekeleyip duruyorum bir yerlerden çıkıyor bıktım artık. Varmı bildiğiniz memnun kaldığınız bir marka
Dmt-01 sebur tam bedeninize göre almıyorsunuzdur belki.hiç ölçülerinizi alıp ona göre bedeninize bakıp aldınızmı?ben penti kullanırım hep yıllardır.lotus favorim ama son zamanlarda bu sporcu atleti gibi olanları kullanıyorum çok rahat
sebur Dmt-01 ölçüm bacım ya neler yapmadım ama bi gariplik var. Penti yede bi bakayım. Küçük alıncada çok sıkıyor
cilginhatun2 sebur gercekten cok rahat hic yokmuş gibi ve hep dik tutuyo sarkıtmıyo 95 beden benimkiler
Dmt-01 sebur pentiye de bakın bi bakalım hatta görevlilere anlatın böyle böyle sorun yaşıyorum ona göre bişey istiyorum diye.ben üniversite yıllarımdan beri penti kullanırım nezaman başka yerden alsam pişman olup tekrar pentiden almışımdır.hatta suwen çok önerildi gittim aldım ama hiç memnunkalmadım öyle çekemcede duruyo birkez giydim binpişmanım bi ton para verdim üstelik.pentiden şaşmam oyüzden
hande236 cilginhatun2 markası modeli ne bende aynı dertten muzdaribim normal sütyenlerde taşma yaşıyorum olduğundan daha büyük duruyor oturmuyorlar sarkma olduğu için
asilazmazbalkokmaz Suwen, Mark&Spencer, Glingerie. Bir iki tanede VS’dan var. Penti’ninde Lotus modeli doğru beden kullanıldığında güzel. Sütyenin püf noktası doğru bedeni almak. 🙂
dygskerem sebur penti ve nbb kullanıyorum çok güzel yıkarken fileye atıp yıkıyorum kurutmaya da atmıyorum bozulmasın diye penti lotus modelini seviyorum nbb daha uygun fiyatlı