bebeğim biberon yüzünden memeyi reddediyor dün bi kere memeyi tuttu bugün yine tutmuyor. yoruldum artık ne yaptıysam olmadı. pes edeceğim az kaldı. sağmakla da süt çoğalmıyor ondan da bıktım. denemediğim bi emzirme destek sistemi kaldı. onda merak ettiğim bir şey var; memeyi tutmayan bebek emzirme destek sistemini nasıl kullanacak ki? öncelikle memeyi tutması ve eds’den mama geldiğini fark etmesi gerekmiyor mu? memeyi tutsa zaten eds’ye gerek kalmaz. mantığı ne yani? kullanıp da meme reddini aşan oldu mu?