Kızlar normalde ailede şeker yok ama biz eşimle evlendiğimiz sene para muhabbetinden ötürü kayınpederim bişeye sinirlenmişti ama bizlik durum degil ondan sonra fenalaşınca tahlil vs şekeri oldugu ortaya çıkıyor yüksek yani fırlamış. Daha sonra oğlumun 3 aylık şekeri sınırda çıktı görümcemin yenilerde tahlili 7 lerde çıkmış ben şimdi diyorum ki demek ki ailede genetik ama eşim diyor ki ailede hiç kimsede yok babam çok sinir stres yaptıgı için oldu. Görümcem de babasıyla çok olaylar yaşadı hergün ağladı sinir stres biraz kilo da vardı yani sinir ve strese bağladık. Bilenler nasıl oluyor acaba böyle strese bağlı olabiliyor mu?