papatyaaba zeyynepgk geçmiş olsun hastaneye gidin hamilelikte kan normal bir durum değil benimde leke şeklinde azda olsa geliyordu doktor muayene ediyor hata bana yatış önermişlerdi takip için bide fitil başlatmışlardı