sedaki Bebeğim 10 aylık ama hiçbir mamayı kabul etmiyor. Uykusunda içirmeye çalışıyorum ama şua ona da direniyor uykudada içmiyor. Goldeb goat hipp aptamil denedim. Bebelac tadı güzel diyolar ama alsam denesem mi kullanana var mı acaba
twinmom5450 sedaki gold kullanıyorum memnunum normal olanıda kullandım bu arada ama eşim hep golf alıyor
evolution sedaki benim bebeğimde çoğu mamayı sevmedi ve bebelac goldu sevdi. Düzünü de içiyor ayırt etmiyor. Kilo alımı da sma aptamil ve hippe göre iyi
Kskskskdmdmkd twinmom5450 bebelac goldlar toplatıldı mı bende bugun gold aldım erimedi pütür pütür kaldı aklıma o geldi acaba toplatılan ürünmü diye
twinmom5450 Kskskskdmdmkd hayır bi toplanma durumu görmedim de duymadım da hep gold kullanıyoruz hiç sorun yaşamadım biraz fazla çalkalayın fazla sıcak su olunca bazen topak oluyor bende de ama çalkalayınca geçiyor
mira_c Kskskskdmdmkd ben de hiç bir markette bulamıyorum bir kaç gündür internette dediğiniz gibi topaklanma sorunu olduğu için stok yenileniyor gibi bir şey yazıyor