diva01 bence endişelenmeyin ilerde açılıyor. Bebeğim şu an 8 aylık olacak düzeldi. Arada doktorun verdiği bir merhem vardı mantar için onu sürüyorum. Hafta bir pamuk ve kaynamış suyla temizliyorum. İlk zamanlarda da haftada bir o temizlik zamanı kapalıysa parmaklarımla hafifçe aralayarak açıyordum. Şu an bir aydır hiç kapanmadı