Merhaba kızlar, saçlarımı 1 yıldır kızıla boyatıyorum ama boya çok çabuk akıyor ve saçlarımda çok kepeklenme oldu boyattıktan sonra. Palette 6-88 ve 5-68 i karıştırarak kullanıyorum. Herkes igorayı çok övüyor. Çikolata kızıl için hangi boyaları karıştırmam gerekiyor igora kullanan varsa bilgi verebilir mi?