
Ben Türkçe’yi bitirdim tekrar ediyorum. Matematikte problemlere geldim normalde mehmet bilge yıldızla çalışıyordum ama problemlere temel için ilyas güneşe geçtim temelden sonra tekrar diğer problemler videolarını izleyeceğim. Birde ben yetişmesi için matematikte her konuya çalışmıyorum. Hocaların 10-15 net için öncelik çalışmamızı önerdiği çıkması kesin konulraa çalışıyorum. Bu hafta genel kültürüde başlayacağım. Biraz geç kalmış gibi hissediyorum ama inşallah yetişebilirim 🥲