hira0502 tavsiyede bulunayım size , tto markasının yüz yıkama jeli ve termal toniğini ve Retinol içeren serumu kullanıyorum. sabah akşam . Buna ek olarak haftada 1-2 duştan sonra skinfood yumurta akı maskesi kullanıyorum . Güneşe çıkarken de güneş kremi mutlaka.bi deneyin derim. Salisilik asit bende pek işe yaramadı