hshajsjj Kızlar ya emzirirken bebeğinizin ısırmasını nasıl engelliyorsunuz? Yöntemi olan var mı bu gidişle emzirmeyi bırakacağım🥲
cilginhatun2 hshajsjj ilk bebegim cok ısırıyordu malesef engelleyemiyodum emzirirken sanki etim kesiliyor gibi hissediyodum😔
portakal_132 hshajsjj 4,5 aylıkken başladı diş çıkarmaya 7 ayına kadar hep ısırdı Cinnet geçiriyordummmmm Allahımmmmmmm şuan 9 aylık arada bi gene ısırıyor yok sana diyorum kaldırıyorum
canbartuuu Ben tepki vermeyip hızlıca çekip yanından ayrılıyorum sonra geldiğinde yapıyor yanlış yapıyorda olabilirim 🥲
organikirmik hshajsjj yani tepki vermemek bana gerçekçi gelmiyor insanın elinde olan bişi değil çoğu zaman diş sayısı arttıkça hele
canbartuuu organikirmik evet zor oluyor ama ben dudağımı ısırıyorum ses çıkarmıyorum öyle yapınca 🤦🏻♀️
hshajsjj cilginhatun2 @organikirmik @ay_adengunes @canbartuuu sanırım ben buldumm ya çözümü😂😂. Tahminimce eğer memede süt yoksa ısırıyor sinir olup ya da karnı açsa . Birde emzirirken uykulu olduğunda rmzirmek lazım ozaman dalıp gidiyor.
cilginhatun2 hshajsjj 🤣🤣 yok canim onla alakası yok benim. İlk cocugumda oyle bi sütüm vardı ki gunde 3 4 atlet tisort degistiriyodum
organikirmik hshajsjj ben genel olarak memede süt olmaması gibi bi şeye inanmadığım için ben de ayrılacağım burada sizden 😂
ay_adengunes hshajsjj benim memede süt varken de yapıyor dişi çıkıyor ondanmış 😂 ısırınca hafifçe çekip ‘hayır, canımı acıtıyorsun’ diyorum gözünün içine bakarak. Bugün yapmadı bakalım 😀
organikirmik canbartuuu valla var olan tüm dişlerini nasıl mümkün bilmediğim şekilde memeye geçiriyor ve az dişi yok bacım ben yapamıyorum 💔