nazlimom_ antibiyotik içiyor oğlum ciğere inmiş öksürmekten 1 ay öncede geniz etinden ameliyat olmuştu zaten ameliyat sonrası bi düzelemedi öksürmesi hiç geçmedi boşuna olduk gibi bişey, burnunu serumla açıp çekiyorum başka napsam açılır
Themamacita nazlimom_ merhaba geçmiş olsun öncelikle. Oğlunuz nasıl oldu benim kızım da 1 hafta önce ameliyat oldu 2 gündür balgamlı öksürük başladı zaten antibiyotik kullanmaya devam ediyorduk. Biz de ne yapacağımızı şaşırdık.
damlaaa_1 Valla buhar vermek serum fizyolojik ve ronkotol ilaçla o çok iyi geliyor ben günde 1-2 kere veriyorum çok rahatladı bebeğim burnunu açıyorum hep hırıltısı vardı buhar verince rahatladık çok şükür
nazlimom_ Themamacita bizim öksürük geçmeyince acile götürdük ciğere inmiş tekrar antibiyotik başladık