Oğlum 25 aylık balgamlı öksürük vardı hava tedavisi yapıldı 10 gündür antibiyotik içiyor İştah denen bişey kalmadı çocuk yemek görünce öğrüyor daha yemeden bile hayır istemiyorum diyor asla canı çekmiyor ağzında bekletiyor itiyor yaşayan var mı çok üzülüyorum baya zayıfladı canım sıkıldı iyice ne yapabilirim doktorada söyledim hiç bi çözüm bulamadı var mı bi önerisi olan yaşayan çok ihtiyacım var :(